Mölkyn maajoukkuekarsinta kutsuu!

Vuoden 2024 maajoukkuekarsinta pelataan Lahden Energiahallissa (Ilmarisentie 3) lauantaina 28.9. klo 10 alkaen. Osanoton varmistus paikan päällä klo 9.40 mennessä.

Kilpailu pelataan singelinä sisätiloissa. Osallistumismaksu on 15 € / hlö ja se tulee suorittaa 19.9. mennessä oheisella tilisiirrolla.

HUOM! Kilpailussa ei jaeta palkintoja, vaan karsinnan kautta pääsee vähintään yhdeksän (9) pelaajaa Suomen mölkkymaajoukkueeseen otteluun Viroa vastaan. Maaottelun tarkempi ajankohta selviää lähiaikoina.

Matka on pelaajille omakustanteinen, muuta Mölkkyliitto kuitenkin tukee matkaa 1000 eurolla. Maajoukkuekarsinnan järjestelyistä vastaa Kortteliliigan mölkkyjaosto.

Ilmoittaudu maajoukkuekarsintaan viimeistään 19.9. Kortteliliigan sivujen ilmoittautumislomakkeella

NATIONS CUP TURNAUKSET

MM-kisojen yhteydessä pelattavassa turnauksessa Suomea edustaa maajoukkuekarsinnan sijoille 1.-3. sijoittuneet pelaajat. Varalla ovat karsinnan 4.-6. ja 7.-9.. sijalle sijoittuneet tässä järjestyksessä.

EM-kisojen yhteydessä pelattavassa turnauksessa Suomea edustaa maajoukkuekarsinnassa sijoille 4.-6. sijoittuneet pelaajat. Varalla ovat karsinnan 7.-9. ja 1.-3. sijoille sijoittuneet tässä järjestyksessä.

EM-hallikisojen yhteydessä pelattavassa turnauksessa Suomea edustaa maajoukkuekarsinnassa sijoille 7.-9. sijoittuneet pelaajat. Varalla ovat karsinnan 1.-3. sijalle ja 4-6.. sijalle sijoittuneet tässä järjestyksessä.

HUOMIOITAVAA:
Maajoukkueen kisamatkat ovat aina omakustanteisia. Kaikki maaotteluissa
pelanneet nimetään Mölkkyliiton kotisivuillaan ylläpitämään maajoukkueedustajien listaan.

%d bloggaajaa tykkää tästä: